reklama

Anglický cintorín

Cesta z domu do centra Great Yarmouth trvala peši 20 minút rezkou chôdzou. Autobusom by to bolo 5 minút, ale rozhodol som sa pre pravidelné pešie prechádzky, každé ráno a každý večer a dobre som urobil. Prvé tri dni som prešiel polovicu cesty popri dlhočiznom múre, za ktorým bol miestny cintorín. Na štvrtý deň mi to nedalo a vošiel som dnu. To čo som tam uvidel ma očarilo. Odvtedy každá moja cesta tam aj späť viedla cez cintorín a boli to veľmi príjemné prechádzky. Veď posúdťe sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vstup pripomínal skôr lesopark.

Obrázok blogu

Z chodníka sa naskytli takéto pohľady:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cintorín má aj svojich obyvateľov.

Obrázok blogu

Hádanka: Nájdite tri veveričky na obrázku.

Obrázok blogu

A prichádzame do pokosenej časti.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nesmie chýbať ani anglický národný strom - dub.

Obrázok blogu
andrej smolka

andrej smolka

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... verím v premenu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu